Telefon Tamiri ve Teknik Servis Samsung Teknik Servis, iPhone Teknik Servis,Lg Teknik Servis,General Mobile Teknik Servis,Htc Teknik Servis,icloud kırma,google hesabı kırma Fiyat ve Bilgi İçin: +905424999344 Mobil Teknoloji Market

Samsung J200F 5.1.1 TWRP & ROOT

Çeşitli nedenlerden dolayı telefonunuzu rootlamak veya yedek almak isteyebilirsiniz. Bu yüzden benim size tavsiye edeceğim yöntem önce twrp yüklemek sonra supersu dosyası ile cihazı rootlamak.


  • Ses kısma+home tuşu+power tuş kombinasyonu ile download mode
  • Odin yardımı ile pda kısmından twrp dosyasını seçip flash
  • SuperSu dosyasını telefon belleğine kopyala
  • Telefonu ses açma+home tuşu+power tuş kombinasyonu ile recovery mode
  • Twrp erkranından "installsupersu dosyasını seç ve işlemin bitmesini bekle
  • Cihaz başarıyla rootlandı. 

10 yorum

twrp ekranına geçmiyor direk recovery moda giriyor?

Ramazan Cebeci Twrp ye geçmesi icin cihazı hiç açtırmaman lazım.odin yüklemesinden sonra hemen bataryayı cıkart ve ses acma home power a öyle bas denedim ve oldu...

aynen arkadasın dedıgı gibi yaptım oldu twrpde suan hahaha sagol gardas

hele ben bu yuzden j7 ye bısey yapamadım anladım sımdı batarya cıkmıyor onda

süpersiniz aga ben 2 kere teli hard brick edince tamirciye para verince zoruma gitti bu işi ogrendim anlamayan bu işe sakın bulaşmasın ben herturlu orjşnal teli acabilyom artık )

J200F bilgisayarsiz nasıl atarız 5.1.1

ŞUAN DOWNLOADİNG EKRANINDA PDA KISMINDAN TWRP YE NASIL GEÇERİM

Odine hangi tus la geciyoruz

vay babooom gardaşlar donatmış interneti =)


EmoticonEmoticon