Telefon Tamiri ve Teknik Servis Samsung Teknik Servis, iPhone Teknik Servis,Lg Teknik Servis,General Mobile Teknik Servis,Htc Teknik Servis,icloud kırma,google hesabı kırma Fiyat ve Bilgi İçin: +905424999344 Mobil Teknoloji Market

Dijital Tehlikenin Farkında mısınız?

-Gordon Pizza mı?
-Hayır efendim Google Pizza!
-Yanlış numaraymış, kusura bakmayın.
-Hayır efendim numara doğru, Google Pizza! Google olarak Gordon Pizza’yı satın aldık.
-O zaman bir sipariş verebilir miyim?
-Her zamankinden mi efendim?
-Ne yani, ne sipariş edeceğimi biliyor musunuz?
-Elbette efendim. Son 5 keredir mantarlı, sosisli, sucuklu, kalın hamur istemişsiniz.
-Tamam o zaman, aynen öyle olsun!
-Size onun yerine kuru domatesli, biberli sebzeli pizza göndersek?
-Neden ki?
-Bakıyorum da kolestrolünüz 300’ün üzerinde, üreniz de yüksek.
-Nereden biliyorsunuz ki?
-Son check-up’ınız 15 gün önce imiş efendim, ona baktım.
-Tamam, anladık. Ama ben yine kendi siparişimi istiyorum. İlaçlarımı alıyorum zaten.
-Özür dilerim efendim, ilaçlarınızı da pek almıyorsunuz. 30 tabletlik kolestrol ilacınızı alalı 90 günü geçmiş.
-Sonra tekrar aldım, hem size ne?
-Sonra tekrar almamışsınız efendim, kredi kartı harcamalarınıza baktım.
-Yahu nakit aldım. Onun kaydı yoktur.
-Nakit te almış olamazsınız 45 gündür bankadan nakit çekmemişsiniz.
-Belki bir başka nakit kaynağım var, onu nereden bileceksiniz?
-Olamaz efendim. O zaman vergi kaçırıyorsunuz demektir. Gelir vergisi beyanınızda başka bir nakit gelir görünmüyor.
-Yuh be!
-Sadece size yardım etmek istiyoruz efendim, bir kötü niyet yok.
-Biliyor musun? Artık gına geldi. Çekecem gidicem dünyanın ücra bir köşesine, ne internet, ne Google kafamı dinleyeceğim. Yeter be!
-Biraz zor efendim.
-O niye ki?
-Pasaportunuzun süresi dolmuş.
--Allah belanızı versin
-Hayır efendim bir hafta önce budist bir siteye kaydolmuşsunuz.


EmoticonEmoticon