Telefon Tamiri ve Teknik Servis Samsung Teknik Servis, iPhone Teknik Servis,Lg Teknik Servis,General Mobile Teknik Servis,Htc Teknik Servis,icloud kırma,google hesabı kırma Fiyat ve Bilgi İçin: +905424999344 Mobil Teknoloji Market

Samsung G920f, G935f || S6 ve S7 Root sonrası Dokunmatik sorunu

Malatya Telefoncu olarak telefon tamiri ve teknik servisi alanında Türkçe kaynak oluşturmaya devam ediyoruz. Bu yazımda Samsung Galaxy S6 ve S7 telefonlarda karşılaştığım bir sorundan ve çözüm yolundan bahsedeceğim. Elimde bulunan G920f modeline twrp yükledikten sonra dokunmatik ekranında bazı şeylerin ters gittiğini fark ettim. Örneğin ben 1'e basıyorum telefon 3 algılıyor. Ben sağ üst köşeye dokunuyorum sağ alt köşe işliyor. Yani x-y koordinatı ters dönmüş. 
Bu sorunu giderip rahat bir nefes almak için yapmanız gereken işlem çok basit.
*#2663# tuşlayın. TSP FW update yapın. 
Bu işlemi yaparken tuşlamak istediğiniz rakamın simetrisi olan tuşa basın. Kolaylıkla istediğiniz rakamları tuşlamış olursunuz. 

2 yorum

Rootlu Cihazlarda es file manager yada build prop editör ile de düzeltilebilir değişik sitelerde tarifi var.

hay allah razı olsun.aynı sorun benim s6 da da vardı .i,mdi senin sayende çözdüm.eyvallah ...


EmoticonEmoticon